tisdag 16 mars 2010

Vi som misstolkar i princip allt och får det att låta snuskigt

Haha lol hitta en ny fb grupp som ja tycker passar mig. http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=312448345823 så rolig läsning! ha garva mycke åt denna grupp!
bara för att ta 3 exempel

1. Köpte en French Hotdog för inte så länge sedan. Och den söta blonda tjejen bakom kassan tyckte detta var uppenbart jobbigt när så att säga korven var bara lite lite för grov för hålet i brödet. Brödet var dessutom inte sådär lättrostat och uppvärmt innan varför det inte riktigt ville "töja" sig. Det hela slutade med att hon rodnande fick räcka över ett bröd på väg att spricka så man kunde se dressingen på väg ut lite varstans och en halvnerkörd svajande korv uppstickande ur detta.Självklart hade jag ju också valt standarddressingen till min "grova" korv... :)

2. våldtäckts mannen får resning i rätten

3. Jag: Det går inte , jag får inte in den
Polaren: Men tryck på hårdare'
Jag: Men jag trycker , det är något som tar emot.
Skulle försöka få in en soffa i en källare ,
och polaren står utanför och skrattar o hör oss bara:P haha

haha bara jag som tänker på annat när man läser de här??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar