tisdag 9 mars 2010

Andra dan då

jodå teorin gå frammåt :) ALLA tk frågorna i alla faser är färdig gjorda (tk på bilden, dom vita är oxå gjorda fast de inte är nån färg i dom) å i det andra teori programmet så ska man köra fas A, B, C och C1-C8 jag har gjort A, B och har nästan godkänt på C bara 1% ifrån :) så den + några av C:na tänkte ja göra färdig i morrn så ja hoppas ja kan göra färdig all teori den här veckan, vore rätt kul å rätt kaxit oxå att ha gjort bort all lastbilsteori på 1 vecka :))
ja tro att när all teori är klar så få man boka uppskrivning :) och när mitt körkortstillstånd kommer då få ja börja övningsköra oxå, de ska bli
kul kommer få köra en scania R420 den på bilden ser nästan lika dan ut som den som finns på Z trafikskola har, men i ställe för nå form av släp så har den ett vitt skåp och även en del extralysen men de ä ju iaf en hum om hur lastbilen ja kommer få övningsköra i ser ut :)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det går bra för dig! Tänk om du lyckas plugga in all teori på en vecka! Det vore nåt de :)

    Ser du fram emot att övningsköra lastbil? Jag skulle vara livrädd för att köra nåt sånt stort :)

    Kramar från England

    SvaraRadera
  2. ja ha nu gjort färdigt C fasten och C1 fasen oxå men dom fasterna jag nu håller på med dom ä SKIT svåra så men siktar på att på att ha gjort färdigt dom nästa vecka! :) De är väl klart jag gör! ska bli roligt men ganska nervöst då ja aldrig ha kört lastbil förut typ

    SvaraRadera