måndag 15 mars 2010

måndag dag 5 fast igentligen dag 6 på utbildningen

för att förklara rubriken så förra veckan så bar ja nere på körskolan månda-onsdag å va hemma å pluggade på torsdag så de blev 4 dar å fredan va ja ledig typ :) så i dag måndag blir 5 studiedan. Så idag satt jag mig å gjorde lite mer teori och de gick lite fortare än ja trodde så ja har gjort färdigt både fas C3 och C4 idag så nu har jag bara fas C8 kvar och den gör jag förhoppningsvis klar i morrn! då är de bara lite filmtittning kvar sen är ja klar med teorin till C kortet :)) hmm va ha jag gjort i helgen då?? jo va å åt på utposten i fredags, sen mixtrade jag i min "nya" verkstad dvs utrymmet utanför min verkstad (där traktorn stog förut å farfars skoter står). På lördag så körde jag skoter i kanske 5 min sen så lyckades jag köra sönder den IGEN :( så de va bara å dra in den igen då å lyfta ur motorn å plocka bort de som va sönt å stänga igen huven. Efter det så fortsatte jag å mixtra i nya verkstan hela lördan å nån timme på söndan innan ja åkte ner till stan igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar