måndag 29 mars 2010

Norråker, skolan, fordonen

Nu ska vi se.. i onsdags dvs 24/3 så hade jag min första kör lextion :) roligt värre att köra lastbil, ja fick köra en scania R 470 -06 (Den på bilden) senare på dan så fick ja köra en scania R 144G 460 (bild 2) de va oxå roligt men den den scanian dvs 470 den fick ja köra omkring på stan med b.l.a. Jag fick oxå köra en gammal volvo hjullastare på skolan en sväng oxå (bild 4) jaha de va onsdan de, hmm torsdag då...? tro ja hemma å läste lite teori då bara
freda. Klev upp kl 05:00 jaha varför då? Jo skulle ut å åka lastbil me matte å han skulle hämta upp mig på väg till jobbet (Eag) kl 06:00 så vi var åte å åkte från kl 7 tills 9:30 då han fick en traktorkörning resten av dan så då for ja på motorhuset å skruva skoter för första gången på ett tag va kul de oxå :) (kommer inge bilder på de eftersom jag inte tog några :P) sen nu i helgen va ja i norråker :)) de va b.l.a. målgång på btt = Beaver trap trail och marknad så de va mycke folk på byn och de är ju alltid roligt. ha skotta lite snö oxå tro de kom ca 3 dm när ja va hemma i helgen så snöslungan ha fått jobba, ja tog nån bild på snön (bild 3) va till borga en sväng natten mellan lörda å sönda oxå kom hem 03:45 men de va kul! å i morrn bitti så ska ja köra lastbil igen kl 9-11:30







1 kommentar:

  1. SSSNNNÖÖÖ!!! :0) Vad tycker du om de större fordonen nu då? Ju större desto roligare eller?

    SvaraRadera