tisdag 27 oktober 2009

v 43-44

va ett tag sen jag bloggade sist ska försöka bättra mig. ska se om jag mins vad jag har gjort nu då... hmm måndagen den 19/10 så började jag med timmerhanteringen, det var grymt tråkigt och tog en hel vecka att göra det men nu är det klart iaf. Här på första bilden syns traktorn jag körde en Volvo L70c tro jag det är en 90 så dvs nå gamm rat
och på den andra bilder syns vagnarna som jag lastade timmret på, för att komma över "stagen" så
var man tvungen å lyfta max vad som gick men hela timmergripen fyll i timmer typ 10-15 stockar känders som man skulle slå över jämt på den tredje bilden så syns den otroligt trånga cupén på gamm L70 man va tvungen å gå in sidleds!!. Nog om

skolan nu iaf under v43 så fick jag lägenheten för mig själv eftersom mamma å pappa ver i spanien å semestra, riktigt skönt å fa va själv kändes lite vuxet :p klarade mig bra på farmors matlåder både som lunch och middag måndag-freda och sen på lördag så kom dom hem igen brunbrända och 147 kort tagna så dom hade en del å visa å berätta det var väl i korthet v43 så nu måndag tisdag så har jag jag nästan byggt fördigt min vägbank och så sista bilden lite svårt å se men plan nere på skolan ä grymt gäggig å hal vilket jag upptäckte så om ni tittar i vänster överkant av bilden så ser ni ett spår av en traktor som har gått på bredställ i
kurvan :P det var väl det jag har att bjuda på jag lägger väl upp nån update när det händer något roligt igen



























1 kommentar:

  1. Later bra att du lever! Fina snoiga bilder, jag langtar till vintern! Har varit varm och soligt har idag, sa jag har gatt i t-shirt :)

    Kram!

    SvaraRadera