tisdag 13 oktober 2009

Blandat ur dom senaste dagarna

ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera men ha haft annat och göra men tänkte jag skulle kasta upp några bilder å ett film klipp iaf . kan börja att berätta att jag har köpt mig en liten nissan sunny 1,6 slx 4dr årsmod 1989 av en kompis




och sen så var jag uppe i norråker i helgen där det kapades bort ett stycke ljuddämpare på joels bmw och som ni alla vet så när man hissar upp bilen så SKA man använda pallbockar men efter som vi inte hitta några såna så gör amn som pippi man tager vad man haver så i vårat fall var ved :P haha





sen joel hade den lätt coolast vxl spaksknoppen ja ha sätt en eu 3-fas hane grymt skön att växla med iaf

ja just det ja jag filma ju när joel va nere på inge å sladda med bmw:n så titta på fimen å njut av bmw drift på hög nivå :P












2 kommentarer:

  1. Nice bil! Den far jag provaka nar jag kommer hem! Kanske till och med kora den!

    SvaraRadera
  2. du menar sunny:n va? visst kan du få provköra den! ja ha döpt den till Räcern för att den gå så bra :P

    SvaraRadera