tisdag 15 juni 2010

va på skolavslutning i helgen

Ja som sagt nu i fredas så var jag på skolavslutning i backe. Bra väder, mycke folk, bra stämmning och alla va finklädda :) tänkte jag skulle åka härifrån stan kl 10:30 så ja skulle ha god tid på mig dit men som vanligt så sket sig min planering... kom i väg 11:30 å börja kl 13:30 i kyrkan. Så iställe för att rulla dit i lagom takt å hinna in å köpa blommor å så, så blev det att rejsa dit i full kareta så va där 13:00-1310 så de va i princip bara att gå in i kyrkan (som redan va full) iaf alla vanliga sittplatser men men när avslutningen börja så först va de 3-5 sen 4-6 sen va de 9:ornas tur ( vet inte vars 7-8 var) när 9:orna börja så va de nån som spela tvärflöjt väldigt fint! fick reda på att de va Linnea som spelade! ni som inte va där missade nåt :) :) sen sjöng dom, kanske inte jätte bra :P sen prata prästen å de tyckte jag att han ha kunna skippa, Han va så tråkig :P sen va de utgång då! Linnea va väldigt fin iaf , lyckades tillåme få ett par foton på henne :) (de är inte lätt) sen hoppa alla upp på ett lastbils flak å åkte runt i backe en sväng! såg rätt kul ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar