lördag 6 februari 2010

lång update från 28/1 - 6/2

jodå längesen ja skrev nåt här. Ha tänkt skriva nåt flera gånger men de ha visst inte blivit något ändå
fast ja hade tänkt de!

Nu ska vi se.. va har hänt då? hmm... ja ha vare provjobba på dagis å de gick ju riktigt bra å ja ha oxå fått mitt belastningsutdag som ser blankt å fint ut så nu ska de skickas till berörda chefer osv

annars ha de inte hänt nå spec som ä värt å skriva om men då idag så va ja till storåbränna på skoterevent de va riktigt bra, hade riktigt roligt så de blir de att göra om nästa vinter ( Öp va där å gjorde repotage å hitta de repataget nu http://op.se/krokom/1.1789160 ) kan väl uppskatta bil antalet där till MAX 100 st så de ä bara att dra en fundering på hur många skotrar det var där :D

5 kommentarer:

  1. Vad bra att du haft en rolig dag med skotrar! Här känns det inte aktuellt med skotrar, jag badade för första gången i år i dag istället! :)

    SvaraRadera
  2. hade grymt roligt där körde mycke å många olka skotrar där :D ligger dock en bit bort ca 10 mil från stan känns som många fler å de känns som de ligger uppe i fjäller trots att de inte gör de (tro ja iaf)du få ta skoterkort å följa me nästa vinter å köra skoter
    Bada nu?? d ä februari= mitt i vintern= kallt å is å mycke snö= inte bad säsång

    skulle tro att de va 1m snö i storåbränna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du varit i Storåbränna! Där har jag varit många gånger! Min mormor och morfar kommer därifrån! Så jag är väl släkt med hälften av de som bor där ungefär! Hihi! Bjerne som intervjuas i artikeln på op.se till exempel, det är min mammas kusin! :) Så jag har faktiskt också kört skoter i Storåbränna! :) Moffas gamla orangea snygging!

    SvaraRadera
  4. de va de värsta sandra! inte visste ja de heller!! kan du tänka dig 3000 personer där? å lika många skotrar typ! då kanske du vill följa me nästa år å hälsa på släkten?

    SvaraRadera
  5. Nej, det måste ha varit knökfullt på affärn! X) Absolut-jag följer med! Det var ju jättelänge sen jag åkte skoter :)

    SvaraRadera